Go blogging! and Ihya' Ramadhan I
Hari ni tarikh rasmi aku start ngan blog-blog ni. Tarikh-tarikh artikel tu aku ubah bagi bersesuaian dengan hari kejadian.

Malam ni kami ada jemputan untuk kelola terawih ngan tazkirah kat masjid di Simpang 4 Kangkung. Program ni bawah anjuran YB Ahmad Kasim, Ahli Parlimen Kuala Kedah (ahli parlimen aku la tu). Kami dijemput untuk program hari ni dan lusa, 12 September.

Antara yang dijemput tu aku, Rasydan (Ketua), Zulhazwan, Us. Shauqi, Zulkifly, Rushdi, Naim Noh, Aizat, Saleh, Helmi Penang dan ada 2-3 orang lagi.

Kami pi bukak posa kat Masjid Kuala Kangkung, bahagi-bahagi masjid mana nak kena pi pun buat kat situ gak la. Tapi aku pakai tak pi mana la sebab kena imam terawih kat masjid tu gak. Yang lain depa menyebarkan diri pas maghrib.

Yang istimewanya kali ni, aku ditemani Abg. Shamsul Iskandar Mohd Akin, Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Pusat, Parti Keadilan Rakyat (PKR). Dan ada bersama ngan kami gak YB Abdul Yunus Jamahri, Anggota Dewangan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Kurau, Perak Darul Ridzuan dari PKR. YB ni la yang sebelum ni aku dengaq cerita pasal ada orang nak bunuh dia, pastu ada orang tawar dia duit juta-juta untuk lompat parti macam 3 katak lompat sebelum ni. Tahniah YB pasal istiqamah dengan perjuangan YB.

Depa ni dalam lawatan kerja ke utara semenanjung. Abg. Shamsul la bagi tazkirah malam tu. Isk isk, kamera aku abih bateri pulak, rugi tul.

[Senyum gembira seorang Ketua Pemuda]
Kredit: shamsuliskandar.wordpress.com

[YB Abdul Yunus Jamahri,
ADUN Kuala Kurau, Perak Darul Ridzuan]

Tazkirah selesai tepat koi 10.00 malam. Semua pakat mai kumpul kat sini balik. Pastu pakat bersurai la.
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters