Ambik gambaq akad nikah
Koi 4.00 petang aku ke Masjid Telok Chengai, Jalan Kuala Kedah. Petang ni kena jadi cameraman untuk majlis akad nikah anak Cikgu Hashim, kawan baik ayah aku. Kandaq pi kamera digital ngan kamera video wakpi. Majlis akad nikah ni mula pas Asar satgi. Pasangan mempelai hari ni nama Farha Dalilah Hashim dengan Abd. Subhi Rosli. Kat sini ada la aku letak sket gambaq-gambaq sepanjang majlis akad nikah petang ni. Tahniah buat pasangan pengantin! Mabruk alaikuma!

[Lokasi akad nikah]

["Aku terima nikahnya" - Abg. Subhi]

[Imam sedang membacakan doa]

[Berakhirnya satu debaran]

[Pengantin lelaki tengah dok sign sijil nikah]

[Cikgu Hashim berjalan balik dari masjid]

[Cikgu Hashim dan Abah]

[Pasangan mempelai]

[Gelang dan cincin tanda
termeterainya sebuah ikatan perkahwinan]


[Mas kahwin]

[Sesi bergambar]

[Jam tangan hantaran buat pengantin lelaki]

[Jam tangan hantaran buat pengantin perempuan]

[Bertukar-tukar hantaran]

[Pengantin perempuan dan bonda tercinta]

[Selamat pengantin baru Subhi dan Farha]
1 Response
  1. Furudz Says:

    Alah, aku ambik gambaq saja2 tolong ja pun, bukan cari makan secara profesional cam hang. tak yah bimbang... kamera pun tak la klia cam hang... hehe


Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters