Berbaki 8 hari
Koi 10.00 pagi, aku salam-salam ngan Abang Firdaus, dia nak balik Ipoh dah, pasni lambat lagi la tera nak jumpak pulak. Kena balik Ipoh pagi ni, sebab Kak CT kena masuk keja tengah hari ni. Tak pa la, terima kasih banyak-banyak.

Pastu aku ngan Abah ke Klinik Soma, pastu ziarah rumah Pak Cik Din (kawan Abah), pastu pi Kedah Medical Centre (KMC), pastu baru balik rumah.

Koi 5.40 petang, kami sefamili sampai kat rumah Along Azmina (adik angkat Kak Lynn) kat Tandop. Sampai-sampai ja terus prepare kuey teow goreng sambil Abah ngan Mama dok sembang ngan Tok Hawa. Tok ni ramah, cergas lak tu, teringat kat tok aku.

[Abah dan Mama]

[Tok Hawa Haji Bakar]

[Depa kata chef arab... Arab makan kuey teow ka?]

[Mama gelak saipa tu?]

[Mentari di ufuk barat]

["Lekaih balik, nak Maghrib dah!" - Abah]

Kami balik rumah 6.35 petang, singgah ambik gambaq matahari terbenam sat. Hehe.

Baki cuti aku tinggai lagi 8 hari ja, minggu depan nak berlepas balik ke Cairo dah. Rindunya semua-semua ni!
1 Response
  1. Furudz Says:

    Aku tulong kacau ja, depa yang tauk bahan. Haha!


Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters