Laksa Telok Kechai
Geng-geng El-Ittihad, Che Li, Hadi, Kie ngan Mat Shahfarey sampai kat umah aku lebih kurang koi 6.00 petang. Sebelum tu depa dah pi mana, aku pun tak berapa nak tau. Che Li tadi kata pi Wisma Persekutuan Anak Bukit, nak pi renew pasport, tapi nak kena pi pulak esok pasai urusan tak selesai lagi.

Depa mai nak ajak aku keluaq makan (makan lagi) hihi. Lepas rehat-rehat sambil sembang dengan Abah, koi 6.30 petang, aku join depa makan kat Din Laksa kat Telok Kechai. Order laksa sorang sepinggan, pastu sate ayam 50 cucuk ngan ayaq.

[Kat Din Laksa]

[Lama tak pekena laksa ni]

Koi 7.05 malam, depa singgah semayang Maghrib kat umah aku. Koi 7.50 malam, depa balik, ada banyak destinasi tu, ada yang nak balik Pendang, Sik ngan Kola Nerang. Tima kasih sebab ziarah.

[Awat?]

[Baru pas semayang]
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters