Hantar dokumen
Koi 9.40 pagi, Hadi Awang call aku, mintak tolong hantarkan kertas cadangan seminar kat Tuan Haji Nordin kat Wisma Darul Aman. Tuan Haji ada meeting pagi ni dan nak bentangkan kertas tu koi 11.00 pagi.

Lepas print kertas tu dua copy, terus pederaih motor pi Wisma, nak pi antaq tu ja, urgent sangat nak pakai. Sampai kat Wisma koi 10.20 pagi. Jumpak Tuan Haji Nordin kat pejabat dia, Abg. Nadzman pun ada sekali.

Waktu aku keluaq nak balik tu, terserempak dengan Tuan Haji Isahak Murat, Timbalan Pengarah I Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Kedah Darul Aman. Kenai ngan Tuan Haji Isahak waktu lawatan kerja ke Mesir 2-3 taun lepaih. Dia ja tak berapa kenai aku, haha! Lepas dapatkan balik kad pengenalan aku ngan 2 naskhah Warta Darul Aman kat pondok pengawal keselamatan, aku pun balik la, ada keja lagi nak kena buat kat umah.
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters