Karnival Sua Rasa TV9 dan 9,000 hari
Boring-boring arinih, aku keluaq jalan-jalan jap kat Stadium Darul Aman. Ada Karnival Sua Rasa TV9, dok tengok dalam tv ja, try singgah sat kat situ. Aku sampai dekat koi 3.00 petang. Orang tu ramai la jugak, tapi tak la sesak sangat.

[Lintas langsung temu ramah dengan
Datuk Bandar Alor Setar,
Dato' Khazali Din a.k.a. T-Long kat TV9]

[Tak ramai sangat time ni]

Ada banyak booth gak antaranya booth TV9, Celcom, Fair & Lovely, Ar-Risalah, Perodua CARnival, 999, Tok Guru, Jacker dan 2-3 booth lagi. Gerai makan memang banyak la. Karnival ni start kemarin dan arini last. Selain booth tu, ada sudut pameran gak, tapi aku tak lalu kot tu pun. Aku dok sat ja sampai koi 3.40 petang, aku singgah kedai, cari barang sikit.

[Celcom 'biru']

[Booth TV9 ni la paling ramai sekali orang]

[Candid Aziz Desa]

[Pertandingan tiup belon?]

[Camna, ok dak?]

[Brader cameraman ni dok shoot lintas langsung]

[Pentas utama]

Teringin nak beli kemeja T, tapi saiz aku dah abih dah... Huhu.

Hari ni genap 9,000 hari aku hidup atas muka bumi! Alhamdulillah!
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters