Ambik angin kat Gunung Keriang
Petang ni aku jalan-jalan ambik angin sat kat Gunung Keriang, nak relax sikit. Sampai kat situ koi 3.20 petang. Seronok jalan-jalan kat sini, angin dia nyaman, sepoi-sepoi bahasa. Teduh ja. Tempat ni kira salah satu tempat rekreasi la kat Kedah ni, walaupun tempat dia kecik ja. Orang mai pun habuan nak tengok gunung tu dari dekat ja. Haha.

[Sapa nak ragaih naik buleh start kat sini]

[Tempat setareh bawah pokok]

[Besaqnya tunggui]

[Kolam dalam taman]

[Kawasan kanak-kanak]

Kat sini ada banyak gak gerai makan. Selain tu, ada gak yang menega batu kristal, depa kata kristal ni hidup.

[Kristal hidup...]

Koi 4.15 petang, aku lalu jap depan Muzium Padi, dalam 2km dari Gunung Keriang, lalu kot depan pagaq ja, malaih nak masuk. Depan Muzium Padi tu ada Kampung Tradisional Gunung Keriang. Ada 5-6 biji rumah contoh rasanya dalam tu, aku tak masuk pun.

[Muzium Padi]

[Kampung Tradisional Gunung Keriang]

Aku bertolak balik koi 4.20 petang.
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters