Selesaikan tugasan
Koi 11.30 pagi, aku keluaq pi Richmal dengan Abah, nak pi ambik printer yang Abah order kemarin, pastu balik, sampai umah koi 12.00 tengah hari.

Koi 2.10 petang, aku keluaq pi Radix Fried Chicken (RFC) kat Shahab Perdana, nak jumpak Muslim ngan Ustaz Aidil kat situ. Sampai kat situ koi 2.35 petang, hehe order makan dulu la. Sambil dok tunggu depa wat hal depa tu, aku update blog la, pakai wifi RFC ni, haha. Pastu aku pi kedai alat tulis jap kat depan RFC tu. Satgi nak ke Wisma Darul Aman pulak, nak pi submit kertas cadangan kemarin kat Tuan Haji Nordin.

[Sibuk la depa dua ni. Hihi]

[RFC punya ubi lenyek]

Koi 4.00 petang, aku bertolak ke Wisma Darul Aman, sampai kat situ koi 4.10 petang. Tak dok lama pun sebab Tuan Haji Nordin ada meeting, serah sampul surat kat staf pejabat dia je, pastu aku terus balik rumah. Sampai rumah koi 4.35 petang.
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters