Dapat 2 tiket hari ni
Lebih kurang koi 3.30 petang, aku pederaih motor pi Razihan Holidays, walaupun keadaan kat luaq tu hujan sakan gak, tapi pakai baju hujan la. Sampai kat Razihan, aku ambik tiket EgyptAir untuk balik ke Cairo nanti. Sebelum pi tadi Kak Miza dah call dah, gitau suruh pi ambik tiket tu arini. Selesai satu tugasan. Hehe.

Pastu aku terus pi ke Shahab Perdana, nak pi beli tiket bas ke Ipoh. Sampai kat situ koi 4.15 petang, aku teruih wak keluaq RM21.70 untuk beli tiket bas MaraLiner Alor Setar-Ipoh, 10 Oktober 2009, dijangka bertolak koi 11.00 pagi. Depa bagi seat nombor 4A. Hehe, nak ke Ipoh sekali lagi. Pastu pekena nasi goreng kampung kat kafeteria dekat Shahab tu.

Ba'din, lokasi terakhir untuk dituju ialah Klinik Soma, nak pi ambik ubat Mama, sampai kat situ koi 4.45 petang. Kejap ja. Pastu terus balik rumah la, singgah jap beli kuih. Hujan tak berenti lagi ni.

Esok ada temujanji dengan Tuan Haji Zohdi, Pengurus Besar Yayasan Islam Negeri Kedah, koi 9 pagi, sekali dengan Muslim dan Ustaz Aidil.
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters