Tahniah buat graduan
Koi 1.45 petang, aku keluaq pi umah Ustaz Aidil, Muslim pun ada kat situ, satgi nak jumpak Bang Ya sat, lama dah tak jumpak.

Koi 2.45 petang, kami bertiga pi jumpak Bang Ya kat Adiela Korner, gerai makanan depan masjid Mergong. Borak-borak sat ja, Bang Ya ada keja satgi kat Dewan KUIN.

Koi 3.00 petang, aku ambik motor aku kat umah Ustaz Aidil, terus pi Dewan KUIN, ada keja sket Bang Ya nak bagi. Koi 3.30 petang aku balik umah.

Hari ni ada Majlis Konvokesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar 2009 anjuran Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia dengan kerjasama Jabatan Penuntut Malaysia Kaherah (JPMK) dan Universiti Al-Azhar kat Al-Azhar Conference Centre (ACC) kat Kaherah. Tahniah dan mabruk buat semua graduan yang terima ijazah arini yang difahamkan berjumlah mencecah 400 orang. (Aku bila pulak?).

[Kredit: Paparahi]

Majlis Konvokesyen ni ada live kat almuttaqin.tv, tapi video dia sangkut-sangkut sket, padan la depa kat sana buat live pakai USB broadband ja.

[Snapshot siaran langsung di web Al-Muttaqin]
0 Responses

Post a Comment

  • Akulah aku



    Mohd Fairuz Mohammad
    Jalan Kuala Kedah,
    Alor Setar,
    Kedah Darul Aman.



    E-mel: furud85@yahoo.com

    No. Telefon:
    Malaysia +60134383785
    Mesir +20114665326





    Dah mula kira...


    Nak nyembang?


    Berapa ramai dah?

    Statistik pelawat sejak 28/09/2009:
    widgeo.net

    Mai dari mana?

    Statistik negara pengunjung sejak 04/11/2009: free counters